במרכז טיפולי שיניים בלייזר מתקדמים וחדשניים

גם לך מגיע לחייך

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי אסתטיקה

ברפואת שיניים

כיום שיניים ישרות ויפות מהוות חלק חשוב מאוד ממראה אסתטי, יפה ובריא. ידוע כי רב האנשים לא בורכו בשיניים מושלמות, אך כיום ניתן להגיע לתוצאות מצויינות, מדוייקות וכמעט מושלמות באמצעות שיטת איקליינר.

יישור שיניים באמצעות סדים שקופים של איקליינר מאפשר המשך שגרת חיים סדירה ללא כל מגבלה שיטת איקליינר מפשטת ומקצרת את זמן הטיפול באופן דרמטי יחסית לשיטות אחרות הסדים השקופים של שיטת איקליינר הינם בלתי נראים, נוחים ודקים במיוחד.

הטכנולוגיה בתלת מימד העדכנית והחדשנית מאפשרת טיפולי שיניים אסתטיים יעילים ויסודיים ביישור שיניים לילדים, מתבגרים ומבוגרים.

 
טיפולי אסתטיקה

הדרך השקופה לשיניים ישרות

בוודאי גם אתם מכירים את החיוך של אלו המנסים להסתיר את ה"גשר" המתכתי המעיק ובעל המראה המגושם המורכב על השיניים שלהם לצורך יישור שיניים. חלק מהילדים והמבוגרים גם מכירים את הנזק שעלול להיגרם לשיניים, אם לא שומרים על היגיינה קפדנית עקב הצטברות המזון סביב הסמכים המתכתיים שמודבקים על השיניים.

עבור ילדים ובמיוחד בוגרים רבים יישור שיניים יכול להיות מרתיע, עקב העניין האסתטי והרצון להימנע ממבוכה או אי נעימות. הדרך השקופה מאפשרת יישור שיניים באמצעים שקופים שקשה מאד להבחין בהם במבט כללי. מבוגרים רבים בוחרים לעבור יישור שיניים בדרך זו כדי להימנע ממבוכה, שאלות טורדניות ותגובות בלתי רצויות מהסביבה. תהליך היישור עצמו זהה ליישור רגיל, אך הוא כמעט בלתי נראה. בסיומו נותרות השיניים ישרות ובמקומן הנכון, והמראה הכללי של הפה משתפר פלאים. פעמים רבות יישור שיניים הוא גם בעניין בריאותי, בשל בעיות של מיקום השיניים בלסת, מנשך ויכולת שימוש נכון בשיניים שימנע פגיעה בהן. לכן חשוב לעשותו לא רק בשל האסתטיקה.

טיפולי שיניים אסתטיים

הסד השקוף של eCligner

הסד הבלתי נראה כמעט, מסייע ליישורן של השיניים באופן הדרגתי, אל מיקומן הנכון. פעולה זו היא פרי של מחקר ופיתוח טכנולוגי, הכוללים גם את פיתוחה של תוכנת תלת ממד ייחודית וייעודית.

התוכנה מתבססת על ניתוח והסקת מסקנות ממחקרים מדעיים וקליניים ושנות ניסיון רבות של האורתודונטים המובילים בעולם. בזכות כל אלה, התכנון והביצוע הנם מדויקים וניתן לצפות מראש את מצב השיניים והזמן הנדרש לטיפול, עוד לפני שהוא החל.

בשונה מטכנולוגיות וממוצרים אחרים בעלי מטרה דומה, eCligner אינו מצריך כוונון ידני כלשהו, והכל למעשה מתבצע באופן דיגיטלי, מה שמאפשר את מניעתם של אי דיוקים וטעויות אנוש למיניהן.

אנחנו במרפאת ד"ר תמר אדהאן

נעשה הכל כדי שתחזרו הביתה עם חיוך

eCligner

קורה לעתים שהשיניים ישרות, אך לאחר הסרת ה"גשר" פתאום מתגלים חורים. דעו שכיום קיימת דרך חדשנית בטכנולוגיות תלת ממד ליישור שיניים – eCligner.  דנום טכנולוגיות היא הנציגות הבלעדית של טכנולוגיה זו בישראל.

1

סטנדרט חדש וגבוה

ההתקן האורתודנטי החדשני שיוצר סטנדרט חדש וגבוה במיוחד בכל הקשור ליישור השיניים באופן מהיר, יעיל ואסתטי במיוחד, וכל זאת בעזרת סדים שקופים שכמעט אינם נראים לעין. טיפולי שיניים אסתטיים מעולם לא היו נגישים וקלים יותר.

2

סדים גמישים שקופים

היא שיטה שבה משתמשים בסדים גמישים עשוים חומר פלסטי שקוף. את הסדים "מלבישים" על גבי השיניים עצמן.

היעילות המרשימה של eCligner מיועדת לכלל רופאי השיניים ולכלל ציבור הילדים והמבוגרים ומתאימה ל-80 עד 90 אחוזים מהמקרים בהם נדרש יישור שיניים, גם לצורך אסתטי וגם לצורך טרום שיקום הפה.  

היתרונות של eCligner

  • תכנון מדויק של ההתקן המבוצע באופן דיגיטלי

  • סטנדרט אסתטי גבוה במיוחד

  • כמעט ללא צורך בתחזוקה

  • ניתן לראות את התוצאה הסופית לפני תחילת תהליך היישור בפועל

  • שינויים יכולים להתבצע ללא בעיה במהלך תקופת השימוש ב-eCligner

  • משך טיפול קצר יחסית לשיטות אחרות

  • הסד כמעט בלתי נראה

  • הסד גמיש ודק במיוחד ועל כן כמעט אינו מורגש בפה

  • ניתן להסיר כשיש צורך

  • היגיינה אוראלית קלה ויעילה משמעותית לעומת הגשר הרגיל

לתיאום פגישת ייעוץ עם ד"ר תמר אדהאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם

טיפולי שיניים נוספים

Previous
Next
Scroll to Top

עברנו!
לקליניקה החדשה

הסדרי חנייה ונגישות :

התעדכנו בכתובתינו החדשה ובהסדרי החנייה והנגישות במקום.

רחוב דם המכבים 36 מודיעין
בניין A  
קומה 2 חדר 203
דילוג לתוכן