אנו פועלים עפ״י תקנות הקורונה והנחיות משרד הבריאות

בלוג

דף הבית/בלוג

טיפולי שורש
במרפאתנו רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש וטכנולוגיית טיפול שורש בלייזר מהמתקדמות בתחום. טיפול שורש נועד להציל שן בעייתית ולשמר הן את תפקודה הטבעי והן מראה שלם. בנוסף, טיפול שורש מונע צורך בשן מלאכותית.
מחלות חניכיים
מחלות חניכיים יוצרות דלקות קבועות בנימי הדם, וכשהן אינן מטופלות – הן עלולות לגרום למחלות מסכנות חיים. ניתן לגלות ולאתר גורמים למחלות אלו על ידי ביקור קבוע במרפאת השיניים. כ-80% מהאוכלוסיה סובלת ממחלות חניכיים שונות
מומחה למחלות חניכיים
החשיבות בהסרת אבנית דרכי מניעה וטיפול קבוע בעיות חניכיים היא תופעה נפוצה שמטרידה רבים ברחבי העולם. אחד הגורמים העיקריים להיווצרותם של בעיות ודלקות חניכיים הוא הצטברות של אבנית על השיניים.
חוות דעת שנייה
טיפולי שיניים אינם זולים וכרוכים בהוצאה כספית ניכרת וגורמים לעתים גם לשינויים ויזואליים, לכן, חשוב לקבל החלטה לגבי טיפולי השיניים רק אחרי התייעצות עם רופא מומחה אשר יספק לכם מידע על כל ההשלכות
הלבנת שיניים
ההלבנה במרפאה עורכת כשעה. שימוש בפותחן פה פלסטי, מריחת חומר להסרת שומנים ולאחר מכן מריחת חומר ההלבנה על כותרות השיניים. כיוון שהשיטה הינה ללא רגישויות ואין צורך בבידוד חניכיים כמו בשיטות אחרות.
טיפול שיניים לילדים
שיני חלב הרבה פחות עמידים לעששת משיניים קבועות ושיניים שרק בקעו מכילות מעט מאוד של מינרלים שמגנים על פני אמייל השן לכן חשוב למנוע חשיפה ממושכת של שיני תינוקות לסוכרים.
טיפולי שיניים אסתטיים
כיום שיניים ישרות ויפות מהוות חלק חשוב מאוד ממראה אסתטי, יפה ובריא. ידוע כי רב האנשים לא בורכו בשיניים מושלמות, אך כיום ניתן להגיע לתוצאות מצויינות, מדוייקות וכמעט מושלמות באמצעות שיטת איקליינר.
שיקום הפה
"שיקום הפה" עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות כיום תוכלו לעבור שיקום פה מהיר, יעיל ומקצועי – עם תוצאות מדהימות. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לבצע טיפולים איכותיים במהירות וללא כאב שיניים בריאות לכל החיים.
השתלת שיניים מחיר
אנו מבצעים השתלות שיניים בטיפול חדשני, הכולל מיפוי מיקום השן באמצעות מחשב, ובניה מדוייקת של השן, לקיצור זמן הטיפול ויעילות לזמן ארוך. הטיפולים במרפאה מבוצעים במכשור לייזר מתקדם
בדיקת שיניים
רבים חוששים מרופאי שיניים ורק המחשבה על בדיקת שיניים מכניסה אותם לחרדה איומה ותרחישי בלהות, לכן הם דוחים את ביצוע הבדיקה שוב ושוב. המידע שלפניכם יעזור לכם להבין טוב יותר