teethwhitening

7 סיבות למה כדאי לעשות טיפולי שיניים בלייזר

טיפולי שיניים בלייזר, המכונה גם הלבנת שיניים בלייזר, היא שיטה פופולרית ויעילה להשגת חיוך בהיר ובריא יותר. טכנולוגיה חדשנית זו משתמשת בלייזר כדי להסיר כתמי שטח ורובד מהשיניים, וכתוצאה מכך שיפור ניכר בצבע ובמראה השיניים.

teethwhitening

ישנן מספר סיבות מדוע כדאי לשקול להשתמש בטיפולי שיניים בלייזר בפעם הבאה שתצטרכו להגיע לטיפול אצל רופא השיניים שלכם:

• מעולה למפחדים מכאב – טיפולי שיניים בלייזר הם טיפולים ללא כאב בכלל.  קרן הלייזר אינה מצריכ הרדמה בכלל ואינה פולשנית ואינה מצריכה הרדמה. וזו הסיבה העיקרית שהוא יכול להתאים לכל מי שמפחד מטיפול שיניים ומהכאבים היכולים להיגרם אולי במהלך הטיפול.
  • יעילות מוגברת: טיפולי שיניים בלייזר יעילים יותר בהסרת כתמי שטח ורובד מאשר שיטות ניקוי מסורתיות. אנרגיית הלייזר מפרקת את הכתמים והפלאק, ומקלה על רופא השיניים להסיר אותם.
  • מהיר וללא כאבים: ניקוי שיניים בלייזר הוא תהליך מהיר וללא כאבים. ההליך בדרך כלל נמשך רק 30 דקות עד שעה ומטופלים רבים מדווחים על תחושת אי נוחות מועטה או ללא אי נוחות במהלך הטיפול.
  • תוצאות לאורך זמן: התוצאות של ניקוי שיניים בלייזר יכולות להימשך מספר שנים, בהתאם לנוהלי היגיינת הפה של המטופל. המשמעות היא שתוכלו ליהנות מחיוך זוהר ובריא למשך תקופה ארוכה יותר.
  • בטוח ולא פולשני: ניקוי שיניים בלייזר הוא הליך בטוח ולא פולשני. הלייזר בו נעשה שימוש נועד להתמקד רק בכתמי פני השטח והפלאק, ומשאיר את מבנה השן הבריאה ללא פגע.
  • הפתרון הנכון עבור עבור שיניים רגישות: הלייזרים המשמשים לטיפול ולניקוי השיניים תוכננו במיוחד להסרת כתמים מהשיניים, היתרון הגדול שלהם הוא שהם מכוונים רק למפלס פני השטח העליונים ואינם פולשניים. בעקבות זה ישנה פחות רגישות בהשוואה לשיטות מסורתיות, שיכולות להיות שוחקות עבור השיניים.
  • מושלם קל ונוח ליישום עבור כל הגילאים: ניקוי שיניים בלייזר מתאים לאנשים בכל הגילאים, מאחר והוא אינו מחייב הרדמה מלאה או מקומית, והטיפול בוא ללא כאב, וזה מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אנשים בכל הגילאים שרוצים לשפר את מראה השיניים שלהם.
כל טיפולי השיניים במודיעין והסביבה

הנחיות של ניקוי שיניים עם טכנולוגיית לייזר

ניקוי שיניים בלייזר היא דרך יעילה, מהירה, ללא כאבים ולאורך זמן לשיפור מראה השיניים. טכנולוגיה חדשנית זו בטוחה, לא פולשנית, מעולה לשיניים רגישות ומתאימה לאנשים בכל הגילאים. אם אתם מחפשים דרך יעילה להשיג חיוך בהיר ובריא יותר, שקול ניקוי שיניים בלייזר. במרפאת השיניים סמארט דנטסירי אנו מתחמים בטיפול וניקוי שיניים באמצעות לייזר, עם ניסיון רב ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו לקבל את הטיפול ששאיר אותכם עם החיוך שתמיד חלמתם עליו.

תהליך הטיפול באמצעות לייזר

השן בנויה מחומר קשה מאוד. ריבוי חיידקים בתוך השן הופך חלקים מהשן לעיסה רכה וכך נוצר חור בחומר הקשה העוטף את השן. חור זה מלא בריקבון.

תפקידו של הלייזר להחליף את עובדת המקדח כאמצעי לניקוי וסילוק החומר החולה והכנת השן לקבלת שיחזור הסתימה.

במעל ל 80% מטיפולי השיניים בלייזר, ניתן לבצע טיפול ללא הרדמה וזאת מכיוון ששלושת התכונות הגורמות לכאב בעת שימוש במקדח, לא קיימות בלייזר. אין מגע ישיר עם השן, אין רעידות במהלך הטיפול ולא נוצר חום במקום הטיפול.

לייזר קשה זה שמיועד לחיתוך רקמות, מייצר רמת תגובה תרמית שבעצם מאדה את הרכיב המימי שנמצא בשיניים ובעצמות. הוספת זרם מים חיצוני לפונקציה של הלייזר עצמו מסייעת להפיק תגובה זו ומשמשת גם כאלמנט מקרר שתפקידו להבטיח שהתגובה התרמית תיפסק בדיוק במקום שבו בחר רופא השיניים.

הלייזר מסוגל לבצע פעולה תלת ממדית המגיעה למקומות בשורש שלא ניתן להגיע אליהם באמצעים מכנים. הפעולה כוללת כמובן חיטוי של תעלת השורש על ידי חומרים מלאכותיים כמקובל, לפני סגירתה טיפול שורש באמצעות לייזר חוסכת זמן עבודה רב ומעלה את אחוזי ההצלחה של טיפול שורש.