במרכז טיפולי שיניים בלייזר מתקדמים וחדשניים

רופא שיניים במודיעין

זקוקים לרופא שיניים? חשוב שתכירו את כל ההתמחויות של רופאי השיניים בישראל – מפריודונטיה ועד שיקום הפה והלסת

ישראל נחשבת למעצמה בתחום רפואת השיניים. בארץ יש רופא שיניים על כל 754 תושבים, ופועלים 9,100 רופאי שינם בישראל – מהמספרים הגבוהים ביותר בעולם. זקוקים לטיפול אצל רופא שיניים במודיעין? חשוב לדעת כי קיימים שני סוגים של רופאי שיניים – רופא שיניים כללי ורופא שיניים מומחה.

רופא שיניים במודיעין
מה ההבדל בין רופא שיניים כללי לרופא שיניים מומחה?

מה ההבדל בין רופא שיניים כללי לרופא שיניים מומחה?

רופא שיניים כללי הוא בוגר שש שנות לימוד ברפואת שיניים עם תואר דוקטור לרופאת שיניים, אשר עבר בהצלחה את המבחנים של משרד הבריאות וקיבל רישיון לעיסוק ברפואת שיניים. רופא שיניים כללי יכול להמשיך בלימודי התמחות ולקבל הסמכה כרופא שיניים מומחה. לרוב לימודי ההתמחות נמשכים בין 3 ל-4 שנים. אם אתם מחפשים רופא שיניים במודיעין, חשוב שתכירו את ההתמחויות ברפואת השיניים.

אילו התמחויות קיימות ברפואת שיניים?

פריודונטיה
פריודונטיה הוא תחום העוסק ברפואת חניכיים. רופאי שיניים פריודונטים מתמחים בכל הנוגע למחלת חניכיים, טיפול ברקמות ועצמות החניכיים ושמירה על היגיינת הפה. 

פדודונטיה
פדודונטיה הוא תחום העוסק ברפואת שיניים לילדים. רופאי שיניים פדודונטים מבצעים שלל טיפולי שיניים לילדים תוך אמצעים שונים כמו שימוש בגז צחוק.

אנדודונטיה
אנדודונטיה הוא ענף העוסק בשורש השן. רופא שיניים במודיעין המתמחה באנדודונטיה מבצע טיפולים מורכבים בשורש השן, ועל טיפול בבעיות שנגרמו כתוצאה מחבלה וטראומה חיצונית.

אורתודונטיה
אורתודונטיה הוא ענף העוסק ביישור שיניים. רופא שיניים במודיעין המתמחה באורתודנטיה משמש באמצעים שונים ליישר שיניים כמו גשר לשיניים ולפלטה לשיניים לקבלת מראה אסתטי יותר ולסגירה טובה של הלסתות.

כירורגיית פה ולסת
רופאים המתמחים בכירורגיית פה ולסת מבצעים מגוון ניתוחים של הלסתות ואזור חלל הפה כמו עקירות כירורגיות, השתלות שיניים, הסרת גידולים ונגעים בפה וכן מבצעים ניתוחים אסתטיים בחלל הפה.

רפואת הפה
תחום התמחות של רפואת הפה העוסק במחלות חלל הפה כמו גידולים ונגעים בחלל הפה, וכן בטיפול בחולים הנמצאים בסיכון גבוה כמו חולי סוכרת או חולי סרטן.

שיקום הפה
רופא שיניים המתמחה בשיקום הפה, אחראי לשקם את שיניו של המטופל. בדרך כלל הטיפול מתמקד בבניית שיניים חדשות במקום השיניים החסרות למטופל וכן בייצוב של הלסתות שיצאו מאיזון בשל המחסור בשיניים. רופא שינים במודיעין המתמחה בשיקום הפה אחראי על בניית תכנית שיקום למטופל ובחירה בטיפול המתאים לו ביותר.

לתיאום פגישת ייעוץ עם ד"ר תמר אדהאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם

טיפולי שיניים נוספים

Previous
Next
Scroll to Top

עברנו!
לקליניקה החדשה

הסדרי חנייה ונגישות :

התעדכנו בכתובתינו החדשה ובהסדרי החנייה והנגישות במקום.

רחוב דם המכבים 36 מודיעין
בניין A  
קומה 2 חדר 203
דילוג לתוכן