במרכז טיפולי שיניים בלייזר מתקדמים וחדשניים

רופא שיניים לילדים במודיעין

ביקור אצל רופא שיניים חשוב מאוד כבר מגיל צעיר. אז איך בוחרים רופא שיניים שיעניק לילדם טיפול איכותי וחוויה נעימה במרפאה? לפניכם כל הטיפים לבחירת רופא שיניים לילדים

כבר מגיל 3 מומלץ לקחת את ילדיכם לביקור אצל רופא שיניים. רופא שיניים לילדים יוכל לאבחן מחלות פה וחניכיים ולסייע לילדיכם לשמור על שיניים בריאות וחזקות. חשוב לדעת כי מפגש טראומטי עם הרופא עלול לפתח אצל הילד פחד מרופאי שיניים (דנטופוביה) ולגרום לילד להירתע מביקור במרפאה. לכן, יש חשיבות רבה בבחירת רופא שיניים מתאים לילדיכם. אם אתם גרים באזור מודיעין, לפניכם כל הטיפים כיצד לבחור רופא שיניים לילדים במודיעין.

רופא שיניים לילדים במודיעין

התמחות ברפואת שיניים לילדים
ראשית, חשוב לוודא שרופא השיניים שלכם עבר התמחות ברפואת ילדים. רופא שיניים לילדים במודיעין הינו רופא שלאחר שש שנות לימוד ברפואת שיניים הוא המשיך להתמחות ברפואת שיניים לילדים ולמד את התחום במשך 3 וחצי שנים נוספות. לרופא כזה יש את הידע המקצועי הנדרש כדי לטפל בילדיכם.

סבלנות לילדים וגישה נכונה
חשוב מאוד שרופא השיניים יהיה נעים, סבלני ועם גישה נעימה. רופא חייכן ונחמד יגרום לילדכם לחוש ביטחון רב ביותר בעת הביקור במרפאת השיניים ויצור חוויה טובה עבורו.

סביבת המרפאה
מומלץ מאוד לבקר במרפאת השיניים ולהתרשם מהאווירה שבמקום. בדקו את ההיגיינה במרפאה והניקיון שלה, והאם היא מסודרת ונעימה. בדרך כלל רופא שיניים לילדים דואגים לקשט את הקליניקה עם ציורים כדי להעניק לילדים תחושה מרגיעה.

המלצות על רופא שיניים לילדים במודיעין
חשוב מאוד לבדוק המלצות על רופא שיניים לילדים במודיעין. בקשו המלצות מההורים של ילדים בגן/בבית הספר שבו ילדיכם לומד, וכן בדקו המלצות עם חברים, בני משפחה וקולגות לעבודה. כמו כן, כדאי לערוך חיפוש של חוות דעת על רופא השיניים ברחבי הרשת, כמו למשל ב- Google   Business ובקבוצות פייסבוק העוסקות באזור מודיעין או ברפואת שיניים לילדים.

הקניית מיומנויות צחצוח שיניים
רופא שיניים לילדים אמור ללמד את הילד ולהדגים לו כיצד יש לצחצח נכון את שיניו. צחצוח נכון יסייע מאוד למנוע בעיות שיניים בעתיד וכן יעזור לשמור על בריאות השיניים של ילדיכם. עם זאת, קחו בחשבון שחשוב לסייע לילדים בצחצוח שיניים עד גיל 9. ההמלצה היא לתת לילד מגיל 3-4 לצחצח שיניים בעצמו, ולאחר מכן לעבור על השיניים שלו עם מברשת השיניים כדי לוודא שכל השיניים מצוחצחות כראוי.

לתיאום פגישת ייעוץ עם ד"ר תמר אדהאן

מלאו פרטים ונחזור אליכם

טיפולי שיניים נוספים

Previous
Next
Scroll to Top

עברנו!
לקליניקה החדשה

הסדרי חנייה ונגישות :

התעדכנו בכתובתינו החדשה ובהסדרי החנייה והנגישות במקום.

רחוב דם המכבים 36 מודיעין
בניין A  
קומה 2 חדר 203
דילוג לתוכן